11 Mayıs 2008

öldürdün beni sezar


nihayet bisiklet sezonunu açtım kontrapedal günlük.
geçen yıl sezonu açmaya bile fırsat bulmadan geçivermişti. malum sebeplerden. bu sene erken davrandım bu yüzden. hava da güzel olunca önce dün akşamüstü bir ısınma turu yaptım bizim buralarda. bugün de kaptırdım kalamış, fenerbahçe, moda, kadıköy... acısı yarın çıkar. her bi yanım ağrır kesin. hamladım tabii. neyse. başka da bi şey yok diyeceğim sana. hâlâ berbat mi hissediyorsun diye soracak olursan... evet. galiba bu histen kolay kolay kurtulamayacağım. neden mi diyosun? boşver bende kalsın. hadi eyvallah.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

neyse bu da bir şeydir, bir şeyler yazmaya başlamış bünye, kendine gelecek demektir...

Afg dedi ki...

'bir berbat bir berbata bre berbat gel beraber bir berbat dükkanı açalım demiş' şeklinde berbat bir yorumu bırakıp bırakmama arasında mütereddit idim, şansın yokmuş serdarimo, inzivadan çıkıp bırakıverdim..
:)ama besberbatlık ne berbat bir şeydir, aynı damdan düşmesek de sanırım halden anlarım.
sevgiler..

Adsız dedi ki...

I like dis mann :)